مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1396 ساعت 20:102017-07-16اجتماعي

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی


معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: نتایج آزمون استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی همزمان با روز تامین اجتماعی (25 تیرماه) اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با بیان این خبر افزود: نتیجه آزمون استخدامی که در تاریخ 21 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد، بر اساس شرایط مندرج در آگهی منتشره و دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.

tamin.

ir و سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org قرار گرفت.

وی گفت: از داوطلبانی که اسامی آنان در ردیف دو برابر ظرفیت استخدامی قرار گرفته است، برای ارائه مدارک دعوت به عمل خواهد آمد .

اردلان تصریح کرد: در صورت تطبیق و صحت مدارک با مفاد آگهی منتشره، پذیرفته شدگان به مرحله بعدی استخدام (آزمون مصاحبه علمی) راه خواهند یافت.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: عدم مراجعه برای تحویل مدارک و یا عدم شرکت در مصاحبه استخدامی در موعد مقرر به منزله انصراف از مراحل پذیرش و استخدام تلقی شده و حق هر گونه اعتراض از داوطلب سلب خواهد شد.

وی ارائه اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل وتصویرکارت پایان خدمت و یا معافیت دائم درمورد آقایان، اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط با عنوان شغلی مورد تقاضا مطابق با مفادآگهی منتشره، تعهد کتبی مبنی بر ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی