مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1396 ساعت 16:112017-07-16پزشكي

شماره تابستان Nanomedicine Journal منتشر شد


شماره تابستان (Volume 4, Issue 3, Summer 2017) مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شماره تابستان (Volume 4, Issue 3, Summer 2017) مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

در این شماره 8 مقاله اصیل در زمینه های نانوپزشکی، زیست شناسی، بیوتکنولوژی و داروسازی از پژوهشگران دانشگاه های مختلف و معتبر به چاپ رسیده است.

که مجله Nanomedicine Journal به همت مرکز تحقیقات نانوفناوری دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری محمد رمضانی منتشر می شود.

این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون چهار جلد مشتمل بر 16 شماره که حاوی 118 مقاله اصلی و 13 مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.

مجله Nanomedicine Journal توانسته است علاوه بر کسب امتیاز علمی-پژوهشی از کمیسیون نشریات وزرات بهداشت، در پایگاه های زیر نیز نمایه شود و برای نمایه شدن در پایگاه اطلاعاتی تامسون رویترز (ISI) نیز اقدام نموده است که توسط موسسه تامسون رویترز در دست بررسی است.

(Chemical Abstracts Service (CAS (Islamic World Science Citation Database (ISC EBSCO (Medical-Journals-Links (MJL DOAJ Magiran IrMedex این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضاء هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان در زمینه کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه پزشکی استقبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره تابستان Nanomedicine Journal منتشر شد

شماره تابستان Nanomedicine Journal منتشر شد