مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1396 ساعت 13:352017-07-16سياسي

مطالبات موسیقایی از دولت دوازدهم


نهمین نشست «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «بررسی مطالبات اهالی موسیقی از دولت دوازدهم» شامگاه شنبه 24 تیرماه با حضور جمعی از اهالی موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

- نهمین نشست گفتمان ضرب اصول با موضوع بررسی مطالبات اهالی موسیقی از دولت دوازدهم شامگاه شنبه 24 تیرماه با حضور جمعی از اهالی موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

نهمین نشست گفتمان ضرب اصول با موضوع بررسی مطالبات اهالی موسیقی از دولت دوازدهم شامگاه شنبه 24 تیرماه با حضور جمعی از اهالی موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر ، البته در حالی این نشست از ساعت 18 آغاز شد که پیش از این اعلام شده بود مهمانان نهمین نشست گفتمان ضرب اصول را حجت الله ایوبی رییس ستاد هنرمندان حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی، خشایار اعتمادی خواننده موسیقی پاپ و نگار خارکن نوازنده کمانچه و آهنگساز تشکیل می دهند اما بر خلاف این خبر، تنها نگار خارکن از جمع مهمانان دعوت شده به این نشست آمده بود.

به همین دلیل از میان حاضران در سالن منوچهر صهبایی موسیقیدان و رهبر ارکستر، علی جعفری پویان نوازنده ویولن، رضا فرهادی صدابردار و مدیر استودیو کرگدن، کیوان فرزین منتقد و نوازنده سنتور و سیدمهدی قادری تهیه کننده موسیقی نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات موسیقایی از دولت دوازدهم

مطالبات موسیقایی از دولت دوازدهم