مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1396 ساعت 08:552017-07-16اقتصادي

سومین همایش ملی شرکت های صنعت پخش در اصفهان برگزار شد


رییس انجمن شرکت های صنعت پخش اصفهان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: مصرف کالاهای تولید داخل توسط ایرانیان به معنای واقعی تولید و اقتصاد مقاومتی است.

- حسین همتی نژاد، در حاشیه همایش گردهمایی عاملان فروش محصولات سالی و سیکارو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی با حذف واسطه های غیر ضروری قیمت و خدمات را در سطح کشور به طور یکسان ارایه دادیم.

وی در رابطه با فعالیت های انجمن شرکت های صنعت پخش اصفهان افزود: انجمن شرکت های صنعت پخش کشور و مشخصا شعبه اصفهان، رسالت توزیع و پخش غذا و دارو را بر عهده دارد.

این نهاد تشکل میان دستگاهی تلقی می شود و وظایف خود را با رعایت ضوابط و قوانین دولتی دستگاه های مختلف از جمله در قسمت دارو با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و در رابطه با توزیع غذا و مجوزهای مربوطه با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می دهد.

وی ادامه داد: اعضا این انجمن همگی از بخش خصوصی هستند و این تشکل که به عنوان نهاد بین دستگاهی تلقی می شود، وظایف خود را در بخش خصوصی و با نظارت دستگاه های دولتی انجام می دهد.

رییس انجمن شرکت های صنعت پخش اصفهان اظهار کرد: این همایش به واسطه یکی از اعضای انجمن که توزیع کننده اقلام غذایی است، برگزار شد و نوعی گردهمایی آموزشی علمی تلقی می شود و از شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش ملی شرکت های صنعت پخش در اصفهان برگزار شد

سومین همایش ملی شرکت های صنعت پخش در اصفهان برگزار شد