مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1396 ساعت 08:302017-07-16سياسي

تشکیل مجلس اصلاحات و مناظره حامیان و منتقدان شورای عالی سیاست گذاری


قائم مقام حزب اعتماد ملی در پیامی برای برون رفت از وضعیت فعلی و رفع ریشه ای اختلافات و وحدت اصولی اصلاح طلبان، پیشنهاد تشکیل مجلس اصلاحات و مناظره کارشناسانه بین حامیان و منتقدان شورای عالی را مطرح کرد.

- تشکیل مجلس اصلاحات و مناظره حامیان و منتقدان شورای عالی سیاست گذاری قائم مقام حزب اعتماد ملی در پیامی برای برون رفت از وضعیت فعلی و رفع ریشه ای اختلافات و وحدت اصولی اصلاح طلبان، پیشنهاد تشکیل مجلس اصلاحات و مناظره کارشناسانه بین حامیان و منتقدان شورای عالی را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل پیام حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب نیا به شرح زیر است: دوستان عزیز اصلاح طلب،خواهران و برادران، سلام و درود بر شما امیدوارم که همواره موفق و سربلند باشید.

از آن جایی که انتقادات این جانب به روند شکل گیری شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و شیوه تصمیم گیری در آن در چند مصاحبه مطبوعاتی اخیر، نقل مجالس و محافل شده و مورد نقد و بررسی و موافقت و مخالفت قرار گرفته که خود جای خوشحالی است، ضروری دانستم تذکّراتی را ارائه و دو پیشنهاد اساسی را برای اطّلاع و اقدام عزیزان تقدیم کنم.

1.

اگر چه لحن، ادبیات و تحلیل های برخی منتقدان سخنان این جانب در رسانه ها و جلسات، تا حدّی گزنده، غیرمنصفانه و بعضا کینه ورزانه است ولیکن استدعای من از پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مجلس اصلاحات و مناظره حامیان و منتقدان شورای عالی سیاست گذاری

تشکیل مجلس اصلاحات و مناظره حامیان و منتقدان شورای عالی سیاست گذاری