مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1396 ساعت 12:352017-07-15سياسي

حل معضلات مرتضی گرد با تهیه طرح جدید هادی


معاون عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به تهیه طرح هادی «مرتضی گرد» گفت: قطعاً با وجود طرح هادی می توان بسیاری از مشکلات و معضلات مرتضی گرد را حل و فصل کرد.

- معاون عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به تهیه طرح هادی مرتضی گرد گفت: قطعاً با وجود طرح هادی می توان بسیاری از مشکلات و معضلات مرتضی گرد را حل و فصل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین آرام در جلسه شورای اداری شهرستان تهران که در بخشداری آفتاب برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط شهر تهران تنها نقطه ای را که می توان در جهت توسعه ای این شهر دید جنوب تهران و همین بخش آفتاب است که در حقیقت این موضوع فلسفه تشکیل بخشداری آفتاب بوده است.

قطعاً سمت توسعه ای آتی شهر تهران همین شهر آفتاب خواهد بود.

وی افزود: حدود 12 میلیون نفر جمعیت شهر تهران است که نیازمند خدمات مختلفی هستند.

تأسیسات و موسسات آموزش عالی در آینده باید به این نقطه منتقل شوند و همین موضوع فلسفه تشکیل شهر آفتاب محسوب می شود لذا مدیران این بخش نیز باید با توجه به این نگاه اقدامات و برنامه ریزی های خود را انجام دهند.

معاون عمرانی فرمانداری تهران به مشکلات مرتضی گرد در بخش آفتاب شهرستان تهران اشاره کرد و افزود: مرتضی گرد در حقیقت یک سکونتگاه غیررسمی در جنوب تهران است که حدود 15 هزار نفر جمعیت در آن با سهل انگاری برخی از مسئولین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضلات مرتضی گرد با تهیه طرح جدید هادی

حل معضلات مرتضی گرد با تهیه طرح جدید هادی