مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1396 ساعت 10:312017-07-12اجتماعي

دختران دانشجو به صورت هوایی به عتبات اعزام می شوند


معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: تمام گروه های دانشجویان دختر به صورت هوایی به عتبات اعزام خواهند شد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد زارع در خصوص مدت زمان اقامت دانشگاهیان در عراق گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده زائرین سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب هم در کاظمین اقامت خواهند داشت.

وی افزود: طول مدت سفرهای هوایی یک هفته و در سفرهای زمینی حدود 9 روز (به نسبت دوری و نزدیکی به مرز) است که در هر دو صورت زائرین یک هفته در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: زائرین دانشگاهی به شهرهای مقدس نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین مشرف می شوند.

زیارت سامراء نیز با تصمیم سازمان حج و زیارت است و اگر شرایط فراهم باشد، دانشگاهیان تمامی کاروان ها به این شهر مقدس هم اعزام می شوند.

وی در خصوص تفاوت پرواز به بغداد و نجف نیز گفت: پروازهای هوایی بخشی به مقصد نجف و بخشی بغداد خواهد بود که پروازهای بغداد ابتدا به کاظمین، کربلا و بعد به نجف اعزام می شوند و پروازهای نجف، ابتدا نجف، کربلا و سپس به کاظمین مشرف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران دانشجو به صورت هوایی به عتبات اعزام می شوند

دختران دانشجو به صورت هوایی به عتبات اعزام می شوند