مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1396 ساعت 10:052017-07-12پزشكي

درمان انواع ترس های مرضی با فناوری واقعیت مجازی در کشور


محققان کلینیک مغز و شناخت با واردکردن واقعیت مجازی درمان اختلالات روانپزشکی و اختلالات عصبی، راهکاری برای درمان اختلالاتی نظیر انواع ترس های مرضی و توانبخشی شناختی و حرکتی ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان حسنی ابهریان، مدیر کلینیک مغز و شناخت، هدف از راه اندازی این کلینیک را توانمندسازی شناختی در افراد سالم و توانبخشی شناختی در افرادی که دچار کمبودهای شناختی هستند، دانست و گفت: بر این اساس عملکرد این کلینیک در سه حوزه بالینی، آموزشی و پژوشی متمرکز شده است.

وی افزود: این کلینیک با هدف یادشده، به تازگی توسط پژوهشکده علوم شناختی و دانشگاه علوم پزشکی ایران، برای نخستین بار در ایران و منطقه تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

کلینیک مغز و شناخت با حمایت های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی رییس جمهوری فعالیت می کند.

ابهریان، توانبخشی شناختی درحوزه احساس و ادراک، توجه و جنبه های گوناگون، حافظه کاری، حوزه عملکردهای اجرایی شناختی از جمله مهار شناختی، انتقال شناختی، انعطاف پذیری شناختی، برنامه ریزی، تصمیم گیری و حل مساله و همچنین توانبخشی شناختی در حوزه گفتار و اختلالات هیجانی را از جمله خدمات این کلینیک نام برد و یادآور شد: در کلینیک مغز و شناخت، در این راستا خدمات گوناگونی در زمینه های یادشده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان انواع ترس های مرضی با فناوری واقعیت مجازی در کشور

درمان انواع ترس های مرضی با فناوری واقعیت مجازی در کشور