مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 18:352017-06-29اقتصادي

ابلاغ طرح جامع و تفصیلی 27 شهر استان مرکزی


مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: طرح های جامع و تفصیلی 10 مرکز شهرستان و 17 شهر (باجمعیت کمتر از 25هزارنفر) استان مرکزی در سال های اخیر تصویب و ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان علی بیات در اینباره گفت: یکی از مهمترین تکالیف کارگروه استانی امور زیربنایی و شهرسازی که دبیری آن برعهده این اداره کل قرار دارد، بررسی و تصویب طرح های جامع و تفصیلی برای شهرهای کوچک و بزرگ استان مرکزی است.

در سال های اخیر به همت کارشناسان، مدیران و اعضاء این کارگروه موفق شدیم با برگزاری جلسات مستمر فرآیند تهیه و تصویب طرح های جامع و تفصیلی 10 مرکز شهرستان و 17 شهر با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر استان را به اتمام رسانده و برای اجرا به دستگاه های ذی ربط به ویژه شهرداری ها ابلاغ کنیم.

وی با اشاره به افق 10 ساله اعتبار اجرای این طرح ها اظهار کرد: یکی از راهبردی ترین و مهمترین اقدامات توسعه ای در استان مرکزی تصویب و اجرای طرح های جامع و تفصیلی ویژه هر یک از شهرها است چراکه الگوی پیشرفت و افق آینده هر شهر در ابعاد مختلف اجتماعی، عمرانی و حتی اقتصادی و صنعتی شهرها در این طرح ها مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ طرح جامع و تفصیلی 27 شهر استان مرکزی

ابلاغ طرح جامع و تفصیلی 27 شهر استان مرکزی