مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 18:252017-06-29ورزشي

مدیرعامل باشگاه فرش آرا: برنامه ریزی هایمان برای افتتاحیه لیگ فوتسال به هم خورد


مدیرعامل باشگاه فرش آرای مشهد گفت: از اتفاقات رخ داده در مسابقه افتتاحیه لیگ در مشهد گله مند هستیم، زیرا برنامه ریزی مفصل و کاملی برای برگزاری این دیدار داشتیم.

- علی مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص حواشی ایجادشده در دیدار افتتاحیه لیگ برتر میان فرش آرا و آذرخش در مشهد اظهار کرد: جدا از اینکه این دیدار افتتاحیه لیگ بود، هماهنگی های لازمه برای پخش تلویزیونی صورت گرفته بود و شاهد حضور مهمانان ویژه ای بودیم که متاسفانه تمامی برنامه ‍ریزی ها به واسطه عدم حضور تیم حریف به هم خورد.

وی با اشاره به حضور اعضای شورای شهر، مدیران ورزشی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد:ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال و فوتسال و همچنین اعضای هیات مدیره کارخانه جات فرش آرا نیز در سالن حضور داشتند و عدم برگزاری این دیدار، سبب شد تا در برابر حامیان مالی باشگاه فرش آرا شرمنده باشیم.

فراموش نکنید که ورزش بدون اسپانسر معنا ندارد.

مرتضایی در ادامه خاطرنشان کرد: چه کسی پاسخگوی ضررهای مادی و معنوی واردشده بر باشگاه فرش آرا خواهدبود؟ کاش مسئولان باشگاه آذرخش بندرعباس در جلسه هماهنگی پیش از این دیدار که صبح روز مسابقه برگزار شد نیت خود را به ما اعلام می کردند تا در جریان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل باشگاه فرش آرا: برنامه ریزی هایمان برای افتتاحیه لیگ فوتسال به هم خورد

مدیرعامل باشگاه فرش آرا: برنامه ریزی هایمان برای افتتاحیه لیگ فوتسال به هم خورد