مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 17:462017-06-29سياسي

مدیر امور آبفار سیرجان: 20 روستای سیرجان با مشکل کم آبی روبه رو شد


مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سیرجان گفت: عدم رعایت الگوی مصرف توسط روستانشینان موجب شد، 20 روستای این شهرستان با مشکل کم آبی روبه رو شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سیرجان، علی احمدی پور عصر امروز در حاشیه بررسی مشکلات تامین آب برای 20 روستا که دچار مشکل کم آبی شدند، اظهار داشت: عدم رعایت الگوی مصرف توسط روستانشینان یا مهاجرانی که فقط در تابستان در روستاها برای تفریح می روند موجب شد 20 روستا در مناطق پوزه خون، حومه شمالی بخش زیدآباد، کهن شهر سفلی و علیا و روستاهای محمودآباد، کورگاه، حسن آباد و فیروزه با مشکل کم آبی روبه رو شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سیرجان افزود: بیش از 200 روستا در سطح شهرستان سیرجان دارای 15 هزار انشعاب آب شرب هستند و مصرف آب روستایی 90 لیتر در ثانیه است اما عدم رعایت الگوی مصرف و آبیاری درختان در خانه و باغ ها با این آب شرب مشکلات کمبود آب را برای ساکنان روستاها در پی دارد که رفع مشکل فقط به دست مردم است و باید از این ماده حیاتی مراقبت کنند.

احمدی پور از کشف بیش از 40 انشعاب غیرمجاز در سطح روستاها خبر داد و گفت: این افراد پس از شناسایی مسیر انتقال آب و با وصل لوله به صورت غیرمجاز به این انشعابات آب را سرقت و به مزارع و درختان می رساندند که شناسایی و پرونده آنان تحویل مقامات قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر امور آبفار سیرجان: 20 روستای سیرجان با مشکل کم آبی روبه رو شد

مدیر امور آبفار سیرجان: 20 روستای سیرجان با مشکل کم آبی روبه رو شد