مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 17:252017-06-29سياسي

2 رودخانه گوهرود و زرجوب رشت نیازمند احیا هستند


دو رودخانه گوهرود و زرجوب رشت نیازمند احیا هستند؛ باتوجه به اینکه در دولت های مختلف بر احیای این دو رودخانه تاکید شده اما اقدامی انجام نشد لذا باید از فرصت دولت تدبیر و امید بهره مند شویم تا زندگی در این دو رودخانه مهم جریان یابد.

- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دو رودخانه گوهرود و زرجوب رشت نیازمند احیا هستند؛ باتوجه به اینکه در دولت های مختلف بر احیای این دو رودخانه تاکید شده اما اقدامی انجام نشد لذا باید از فرصت دولت تدبیر و امید بهره مند شویم تا زندگی در این دو رودخانه مهم جریان یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله قربانی،نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در جلسه شورای اداری که با حضور معاون اول رییس جمهور و هیات دولت برگزار شد، اظهار کرد: از حضور دولتمردان در گیلان تشکر و قدردانی می کنیم و انشاالله به همت شما مشکلات گیلان رفع شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه باید درآمدهای ملی افزایش پیدا کند، تصریح کرد: امروز مسئله اقتصادی جامعه می لنگد، درست است که اقداماتی انجام شده اما هنوز افراد نیازمند زیادی در جامعه هستند که دولت باید در این راستا فکری کند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه اسلام دین صلح است، ادامه داد: اسلام نیامده تا کشت و کشتار به راه اندازد و خون بی گناهی را بریزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 رودخانه گوهرود و زرجوب رشت نیازمند احیا هستند

2 رودخانه گوهرود و زرجوب رشت نیازمند احیا هستند