مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 16:502017-06-29سياسي

برخورد با هنجارشکنان در طرح سالم سازی دریا


فرمانده نیروی انتظامی بر مسئول سازی و تعیین سهم دستگاه ها در طرح دریا تاکید کرد و گفت: حفظ هوشیاری و آمادگی از ضروریات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در جلسه شورای فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: امیدوارم با بندگی خوب در این ماه پربرکت، سال خوبی را در پیش رو داشته باشیم؛ برخی از ایام و مناسبت های خاص نظیر ماه های رجب، شعبان، رمضان و ایام لیالی قدر، محرم و صفر بهترین فرصت است تا اگر احیاناً دچار لغزشی شده ایم با تقویت پیوند و ارتباط قلبی با خداوند متعال رابطه خود را با حضرت حق، تقویت کنیم.

وی ادامه داد: هر روز ما باید همانند روزهای ماه مبارک رمضان باشد لذا حرفی بر زبان جاری نکنیم که خلاف شرع و اعتقادات ما باشد، از این رو بایستی تلاش کنیم تا این مسیر و این حالات را تسری دهیم.

اشتری در ادامه با گرامیداشت یاد امام و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای نیروی انتظامی، شهدای مدافع حرم و شهدای استان مازندران ، صحت و سلامتی و عزتمندی همراه با اقتدار را برای رهبر عظیم شان انقلاب از درگاه خداوند منان خواستار شد.

فرمانده ناجا با قدرانی از تلاش و زحمات همه همکاران در فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان مازندران،ابراز امیدواری کرد: این زحمات مرضی خداوند و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با هنجارشکنان در طرح سالم سازی دریا

برخورد با هنجارشکنان در طرح سالم سازی دریا