مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 14:552017-06-29سياسي

70 درصد آسیب های اداری به علت عدم نظارت های درون سازمانی است


رییس سازمان بازرسی منطقه شش کشور با اشاره به اینکه نظارت های درون سازمانی شامل نظارت مدیر بر زیرمجموعه خود است، گفت: بیش از 70 درصد آسیب های اداری به علت عدم نظارت های درون سازمانی است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حجت الاسلام سید رسول محمود آبادی امروز (پنج شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته قوه قضاییه به مناسبت شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان است، اظهار کرد: طبق گفته شهید بهشتی قوه قضاییه نبض اداره کشور است.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور یک سازمان فرانظارتی است که در قانون اساسی جایگاه ویژه ای دارد، افزود: از جمله وظایف قوه قضاییه نظارت بر حسن اجرای امور و قوانین است که به طبع آن سازمان بازرسی کل کشور نیز وظیفه نظارت بر عملکرد ادارات را دارد.

بازرس کل استان اصفهان با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور می تواند در امور نظارتی مجموعه ادارات، سازمان ها، نهادهای دولتی که از بودجه دولت استفاده می کند، نظارت کند، اضافه کرد: نظارت به عنوان یک چشم حساس و دقیق نسبت به حرکت صحیح انسان تأکید دارد.

محمود آبادی خاطرنشان کرد: مالیات وصول شده استان اصفهان به دلیل صنعتی بودن به اندازه بودجه 11 استان کشور است و نظارت خوب انجام نمی شود مگر آنکه مردم به کمک سازمان بازرسی بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد آسیب های اداری به علت عدم نظارت های درون سازمانی است

70 درصد آسیب های اداری به علت عدم نظارت های درون سازمانی است