مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 14:102017-06-29حوادث

یک کشته و 7 مصدوم بر اثر واژگونی سه خودرو/ برخورد تریلی با عابر پیاده


رییس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی از بر جای ماندن یک کشته و هفت مصدوم بر اثر واژگونی سه خودرو طی شب گذشته خبر داد.

- رییس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی خبر داد یک کشته و 7 مصدوم بر اثر واژگونی سه خودرو/ برخورد تریلی با عابر پیاده رییس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی از بر جای ماندن یک کشته و هفت مصدوم بر اثر واژگونی سه خودرو طی شب گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن گودرزی در تشریح این حوادث اظهار کرد: در ساعت 19 شب گذشته یک دستگاه خودروی ام وی ام در کیلومتر 60 تربت حیدریه به مشهد دچار واژگونی شده که در پی آن پنج سرنشین خودرو دچار مصدومیت می شوند.

وی افزود: دو مصدوم خانم این حادثه که دچار ترومای دست، پا و گردن شده بودند توسط تیم امداد و نجات جاده ای پایگاه گرماب هلال احمر تربت حیدریه به بیمارستان 9 دی این شهرستان منتقل شدند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در حادثه مشابه دیگری که در ساعت 19 شب گذشته رخ داد یک دستگاه خودروی ال 90 در کیلومتر 50 محور سبزوار به شاهرود دچار واژگونی شد که یکی از دو سرنشین خودرو بر اثر شدت جراحت وارده در دم جان خود را از دست داد و مصدوم دیگر توسط عوامل پایگاه امدادی مهر سبزوار به مرکز درمانی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته و 7 مصدوم بر اثر واژگونی سه خودرو/ برخورد تریلی با عابر پیاده

یک کشته و 7 مصدوم بر اثر واژگونی سه خودرو/ برخورد تریلی با عابر پیاده