مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 14:052017-06-29اجتماعي

حضور پررنگ کاروان های راهیان نور در کرمانشاه


مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود که تابستان امسال شاهد بازدید پررنگ تر هموطنانمان از یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس این استان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی یوسفی راد مسئول سازمان اردویی بسیج کرمانشاه، با اشاره به آب و هوای خوب استان کرمانشاه در مقایسه با جنوب در فصل تابستان، اظهار کرد: در فصل تابستان به دلیل گرمای شدید یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور بازدید کننده ای ندارد و حتی از استان خوزستان نیز کاروان های راهیان نور به سمت غرب و استان کرمانشاه اعزام خواهند شد.

یوسفی راد یادآور شد: متقاضیان زیادی از استان های مختلف برای حضور کاروانی در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه داریم و لذا در دو سه ماه پیش رو بیشترین حجم بازدید کنندگان از یادمان ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به فراهم بودن زیر ساخت های استان برای پذیرایی و اسکان بازدید کنندگان از یادمان ها و مناطق عملیاتی، اضافه کرد: در فصل تابستان استان کرمانشاه قطب کاروان های راهیان نور کشور خواهد بود.

یوسفی راد در ادامه با اشاره به آمادگی اردوگاه ها و سایر اقامتگاه های راهیان نور استان کرمانشاه برای حضور کاروانی و خودجوش و مردمی، گفت: در فصل تابستان ظرفیت اسکان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ کاروان های راهیان نور در کرمانشاه

حضور پررنگ کاروان های راهیان نور در کرمانشاه