مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 13:452017-06-29سياسي

اهدای بسته های غذایی به 300 خانوار گلپایگانی در ماه رمضان


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان گفت: طرح همای رحمت  با تاسی از سیره امام علی (ع) و با هدف ترویج سیره علوی و کمک رسانی و حمایت از خانوارهای نیازمند همراه با حفظ کرامت انسانی نیازمندان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حمیدرضا کریمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی همای رحمت و سفره های آسمانی به منظور اطعام ایتام، زنان سرپرست خانوار، سالمندان، معلولان، زندانیان و خانواده های آنها در این شهرستان اجرا شد.

وی یکی از اهداف هلال احمر را بشر دوستی دانست و ادامه داد: طرح همای رحمت با تاسی از سیره امام علی (ع) و با هدف ترویج سیره علوی و کمک رسانی و حمایت از خانوارهای نیازمند همراه با حفظ کرامت انسانی نیازمندان اجرا می شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان گفت: در ماه رمضان کمک های نقدی و غیر نقدی خیران و داوطلبان در قالب بسته های مواد غذایی شامل برنج، گوشت، خرما، رب، ماکارونی، پنیر، عدس، نبات، سویا، .

تهیه و بین 300 خانوار نیازمند توزیع شد .

وی خاطرنشان کرد: این خانوارهای محروم، با کمک داوطلبان، دهیاران و شوراهای روستاهای گلپایگان شناسایی و بسته های غذایی به صورت شبانه و محرمانه در درب خانه های آنها توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بسته های غذایی به 300 خانوار گلپایگانی در ماه رمضان

اهدای بسته های غذایی به 300 خانوار گلپایگانی در ماه رمضان