مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 13:352017-06-29دانش

هشدار معاون وزیر علوم به داوطلبان ارشد دانشگاه آزاد


معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با رد اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر اینکه داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته عجله نکنند، - گفت: به داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد توصیه می شود که رشته هایی را انتخاب کنند که اکنون دارای مجوز هستند، زیرا درغیراینصورت ممکن است در انتخاب رشته خود با مشکل روبه رو شوند.

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، دراین رابطه اظهار کرد: کلیه دانشگاه ها و زیر نظام های وزارت علوم اعم از دانشگاه آزاد اسلامی، غیرانتفاعی مجاز هستند که برای رشته های که قانونا مجوز دارند، از شورای گسترش آموزش عالی پذیرش دانشجو بگیرند و دانشجویان نیز باید این مساله را مدنظر قرار دهند تا در رشته هایی که فاقد مجوز هستند، به هیچ عنوان ورود نیابند.

وی ادامه داد: اکنون ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاداسلامی در مقطع کارشناسی ارشد بالغ 78 هزار نفر است که حدود 3696 رشته تایید شده و این روند ادامه دارد.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: سال گذشته به دلیل مساعدت با شرایط اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی، با مجوز چهار هزار و 600 رشته به مدت یک سال در این دانشگاه موافقت کردیم و این دانشگاه قول داد برای سال 96 خود را با استانداردهای وزارت علوم تطبیق دهد؛ اما ما مجبور شدیم مطابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار معاون وزیر علوم به داوطلبان ارشد دانشگاه آزاد

هشدار معاون وزیر علوم به داوطلبان ارشد دانشگاه آزاد