مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 13:352017-06-29سياسي

وعده رفع مشکلات راهنماهای گردشگری


معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: خلاصه پس از سالها تلاش راهنمای گردشگری به عنوان یک شغل در ایران پذیرفته شد و به زودی شاهد رفع معضل بیمه راهنمایان گردشگری و بحران های معیشتی آنان خواهیم بود.

- زهرا احمدی پور در سفر دوروزه خود به گیلان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در کشور حدود هفت هزار راهنمای گردشگری وجود دارد، اما همه این افراد فعال نیستند، زیرا راهنمای گردشگری تاکنون به عنوان یک شغل در جامعه پذیرفته نشده بود.

او ادامه داد: با تلاش های بسیار توانستیم راهنمای گردشگری را به عنوان یک شغل در ایران معرفی کنیم و پذیرفته شدن راهنمای گردشگری به عنوان شغل بسیار مهم است زیرا می توانیم مزایای یک شغل را برای فعالان این عرصه در نظر بگیریم.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به رفع معضل بیمه راهنمایان گردشگری و بحران های معیشتی آنان اضافه کرد: به زودی راهنمایان گردشگری از مزایای بیمه بهره مند خواهند شد و ما امیدواریم با کمک راهنمایان گردشگری به جای خروج مسافر و ارز از ایران شاهد بر پایی تورهای داخلی بیشتری باشیم زیرا ایران کشوری سراسر جاذبه است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده رفع مشکلات راهنماهای گردشگری

وعده رفع مشکلات راهنماهای گردشگری