مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 11:552017-06-29بين الملل

طارمی پیشنهادهای چین و قطر را رد کرد


تابناک پلاس ، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت 20: 00 برای مشاهده مخاطبان در تابناک منتشر می شود سی امین افطار با تابناک ؛ برای سی امین افطار در رمضان 1438 هجری قمری کنارتان دوزانو می نشینیم و در شب عید سعید فطر، روزه مان را با همان نوایی که آغاز کردیم، به پایان می رسانیم و خشنودیم که در درگاه پروردگار، این ماه عزیز را به بندگی گذراندیم و همنوا با موذن در سی غروب همراهتان بودیم.

بنابراین در شرایطی که منطقه وارد مرحله جدیدی از بحران های خود شده، باید بیش از پیش در داخل به سمت همگرایی و انسجام پیش برویم و از خودسری ها، تندروی ها و کندروی های وحدت شکن اجتناب شود.

مسئولان، قوای سه گانه و دیگر نهادهای مسئول، نباید به گونه ای رفتار کنند که اختلافات داخلی کشورمان، تیتر یک رسانه های خارجی شود.

بدون شک، عیان شدن شکاف ها و اختلافات داخلی ـ به مانند آنچه در اوایل انقلاب دیدیم و یکی از دلایل حمله صدام به کشورمان بود ـ می تواند منجر به تحریک بازیگران خارجی و توطئه علیه کشورمان شود.

فوتو نیوز تابناک ؛ تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتونیوز ، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارمی پیشنهادهای چین و قطر را رد کرد

طارمی پیشنهادهای چین و قطر را رد کرد