مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 11:262017-06-29بين الملل

بازداشت خانگی «محمد بن نایف» تایید شد


روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از برخی مقامات سعودی و آمریکایی خبرهای هفته گذشته برخی رسانه ها مبنی بر حصر خانگی «محمد بن نایف» ولی عهد برکنار شده عربستان سعودی را تایید کرد.

- روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از برخی مقامات سعودی و آمریکایی خبرهای هفته گذشته برخی رسانه ها مبنی بر حصر خانگی محمد بن نایف ولی عهد برکنار شده عربستان سعودی را تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز خبرهای هفته گذشته برخی رسانه ها مبنی بر حصر خانگی محمد بن نایف ولی عهد خلع شده عربستان سعودی را تایید کرد.

نیویورک تایمز نوشت بر اساس اطلاعات دریافتی از 4 مقام فعلی و پیشین آمریکایی و سعودی نزدیک به خاندان سلطنتی عربستان ، محمد بن نایف هم اکنون در کاخ خود واقع در شهر ساحلی جده در حصر به سر می برد و اجازه خروج از عربستان را ندارد.

یک منبع که خواست نامش فاش نشود گفت این حصر با هدف جلوگیری از هرگونه مخالفت احتمالی با ولیعهد جدید 31 ساله محمد بن سلمان صورت گرفته است.

در حالیکه بسیاری از کارشناسان برکناری نایف از قدرت را نتیجه دیدار دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از عربستان و زد و بندهای وی با پادشاه سعودی و فرزندش می دانند، در بخشی از گزارش این روزنامه آمده است، آمریکا احترام زیادی نسبت به محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت خانگی «محمد بن نایف» تایید شد

بازداشت خانگی «محمد بن نایف» تایید شد