مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 11:052017-06-29اقتصادي

تجهیزات ایمنی فقط در معدن بزرگ استان وجود دارد


معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تنها در معدن بزرگ استان تجهیزات ایمنی وجود دارد و در سایر معادن لوازم کمک های اولیه وجود دارد.

-   رباب داداشی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد معادن فعال استان 287 فقره معدن دارای پروانه بهره برداری است که بیش از 5 درصد معادن یاد شده در حال حاضر فعال بوده و امید می رود تعداد قابل توجهی نیز با توجه به فصل کاری پیشرو فعالیت خود را شروع کند.

این مسئول ادامه داد: عمده معادن فعال استان در شهرستان ماهنشان، زنجان و ابهر قرار دارد و مواد معدنی مهم در حال استخراج در این شهرستان ها شامل سرب و روی، سنگ آهن، سیلیس، حاک های صنعتی، براسیت، فلدسپات، گرانیت، تراورتن و گچ و نمک و سنگ آهک و لاشه است.

وی با اشاره به استانداردهایی که برای معادن تعریف شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عمده معادن استان به صورت روباز استخراج می شود، لذا از لحاظ رعایت استاندارد های ایمنی مشکل حادی وجود ندارد ولی در عین حال سازمان نظارت های خود را برای بهینه کردن شرایط اعمال می کند.

داداشی با اشاره به اقدامات این سازمان برای افزایش ایمنی معادن، تصریح کرد: الزام معرفی مسئول ایمنی برای معادن بالای 25 نفر پرسنل و قبول مسئولیت ایمنی توسط مسئولان فنی معادن در سایر معادن و بازدید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات ایمنی فقط در معدن بزرگ استان وجود دارد

تجهیزات ایمنی فقط در معدن بزرگ استان وجود دارد