مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 10:552017-06-29بين الملل

تماس تلفنی ملک سلمان و سیسی/مصر دو راه پیش روی قطر گذاشت


پیش از پایان ضرب الاجل تعیین شده قطر از سوی چهار کشور عربی تحریم کننده، پادشاه عربستان و رییس جمهوری مصر در گفت وگوی تلفنی مشترک بر لزوم مقابله با عوامل تهدید کننده ثبات منطقه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان "واس"، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در تماس تلفنی با عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر درخصوص آخرین تحولات منطقه و مسائل مشترک دو طرف گفت وگو کرد.

مقامات عربستان و مصر در این مذاکرات بر اهمیت ادامه هماهنگی و رایزنی میان دو کشور و تلاش برای مقابله با خطرات و تهدیداتی که امنیت و ثبات کشورهای عربی را تهدید می کنند، تاکید کردند.

پادشاه عربستان و رییس جمهور مصر همچنین ابعاد همکاری دوجانبه و راه های تقویت روابط ممتاز میان دو کشور را در تمامی زمینه ها بررسی کردند.

این تماس تلفنی میان سلمان بن عبدالعزیز و سیسی پیش از پایان مهلت تعیین شده برای قطر از سوی عربستان، مصر، امارات و بحرین برای پاسخ گویی به 13 درخواستی است که از سوی چهار کشور تحریم کننده دوحه مطرح شده است.

در همین حال سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر در سخنانی گفت: تنها دو گزینه پیش روی قطر است که باید یکی از آنها را انتخاب کند؛ حفظ امنیت ملی عربی و یا ادامه نابودی آن به نفع قدرت های خارجی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی ملک سلمان و سیسی/مصر دو راه پیش روی قطر گذاشت

تماس تلفنی ملک سلمان و سیسی/مصر دو راه پیش روی قطر گذاشت