مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 10:352017-06-29سياسي

سمت‎‎گیری برنامه ششم توسعه، تقدم بهداشت بر درمان است


نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی گفت: افزایش سطح خدمات بهداشتی برای تامین سلامت جسمانی و روانی یک جامعه ضرورت دارد و هر کشوری سعی دارد تا با ساماندهی سیاست‏‏ های متعدد اجرایی و آموزشی، - سطح بهداشت عمومی را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا تابش در مراسم آغار عملیات اجرایی ساخت مرکز خدمات جامع سلامت احمدآباد با تاکید بر ارائه و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی و ایجاد و توسعه زیرساخت ‎‎ ها، عنوان کرد: چشم انداز حوزه سلامت باید بر محوریت بهداشت استوار گردد که در سال های اخیر با سمت گیری دولت و تدوین سیاست های کلی و کلان ابلاغ شده، این مهم در حال تحقق است.

نایب رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور ادامه داد: سمت گیری برنامه ششم نیز تقدم بهداشت بر درمان را تصریح می ‏‏کند که با استفاده از دو طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در پی دستیابی به این هدف است.

نماینده مردم اردکان همچنین با خرسندی از حضور خیرین در نظام سلامت، گفت: در تفاهم نامه ‎‎ ای که بین وزارت بهداشت و مسئولان استان یزد منعقد شده مقرر است تا نیمی از هزینه ‎‎ های نوسازی 167 مرکز بهداشتی استان که 18 مرکز آن در شهرستان اردکان واقع شده است، توسط وزارتخانه تقبل و نیمی نیز توسط استان و با کمک خیرین تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمت‎‎گیری برنامه ششم توسعه، تقدم بهداشت بر درمان است

سمت‎‎گیری برنامه ششم توسعه، تقدم بهداشت بر درمان است