مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 10:252017-06-29حوادث

فرمانده نیروی انتظامی: برخورد پلیس با ناهنجاری های سواحل


" فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر برخورد پلیس با ناهنجاری های سواحل گفت: حقوق مردم در طرح های سالم سازی دریا رعایت و باید طرح های مورد پسند و ارزشمندی برای گردشگران ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار حسین اشتری دقایقی پیش در حاشیه افتتاح مرکز تجمیع پلیس 110 مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح تجمیع سامانه 110 از اقدامات خوب فرماندهی انتظامی بوده که تاکنون در 5 استان کشور شامل خوزستان، خراسان جنوبی، گلستان، ایلام و اکنون در مازندران اجرا شده است.

وی گفت: ایجاد این مرکز سبب سرعت بیشتر در پاسخگویی، دقت، کاهش هزینه، کاهش نیروی انسانی و نظارت بر فرآیند تماس ها شده است.

فرمانده ناجا افزود: امیدواریم مرکز تجمیع پلیس 110 در همه استان های کشور طی سال آینده افتتاح و بهره برداری شود.

اشتری با اشاره به اینکه پیشگیری از جرایم و شناسایی جغرافیای جرم در مناطق مختلف از عوامل پیشگیرانه در ایجاد مراکز تجمیع پلیس 110 در استان هاست.

وی در ادامه با اشاره به آغاز طر ح های دریا در استان های ساحلی کشور از دهم خرداد گفت: این طرح ها با حضور پررنگ نیروهای انتظامی و پلیسی تا سوم مهرماه در سواحل کشور ادامه دارد.

فرمانده ناجا با تأکید بر برخورد پلیس با ناهنجاری های سواحل بیان کرد: حقوق مردم در طرح های سالم سازی دریا رعایت و باید طرح های مورد پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی انتظامی: برخورد پلیس با ناهنجاری های سواحل

فرمانده نیروی انتظامی: برخورد پلیس با ناهنجاری های سواحل