مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 09:202017-06-29اجتماعي

افزایش 5 برابری ترافیک جاده های کرمانشاه


سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش پنج برابری ترافیک جاده های استان با شروع سفرهای تابستانی خبر داد.

- سرهنگ مراد حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به شروع رسمی تعطیلات تابستانی، گفت: با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، به طور رسمی تعطیلات تابستانی شروع شده است.

با شروع تعطیلات رسمی، ترافیک جاده های استان نیز بسیار پرحجم شده و نسبت به روزهای عادی سال چهار تا پنج برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ترافیک جاده های استان در حال حاضر نیمه سنگین و روان است، گفت: هم اکنون محورهای کرمانشاه-همدان، کرمانشاه-اسلام آبادغرب، کرمانشاه-کامیاران و کرمانشاه-جوانرود پرترددترین محورهای استان به شمار می روند.

حیدری با توجه به شلوغی جاده ها از رانندگان خواست تا حتما زمان سفر را مدیریت کرده و از هرگونه شتاب و عجله برای برگشت خودداری کنند.

وی همچنین از همه رانندگان خواست تا به طور جد رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته و از سبقت و سرعت غیرمجاز اجتناب کنند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه بر ضرورت استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان خودرو تاکید کرد و افزود: سال گذشته بیشترین قربانیان را سرنشینان خودرو تشکیل می دادند و عمدتا نیز از ناحیه سر دچار ضربه شدند که با بستن کمربند ایمنی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 برابری ترافیک جاده های کرمانشاه

افزایش 5 برابری ترافیک جاده های کرمانشاه