مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 08:502017-06-29بين الملل

در تمهیدات امنیتی تازه آمریکا برای سفرهای هوایی خبری از منع لپ تاپ نیست


آمریکا تمهیدات امنیتی تازه ای برای پروازهای راهی این کشور وضع کرده است.

در این مقررات جدید، بازرسی ها در فرودگاه های کشور افزایش پیدا کرده اما منع ورود لپ تاپ به کابین هواپیما گسترده تر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه ماه پیش از این، در ماه مارس، ایالات متحده در مقرراتی اعلام کرده بود، برای پروازهایی که از هشت کشور با جمعیت اغلب مسلمان عازم آمریکا بودند، ورود لپ تاپ به کابین هواپیما ممنوع شد.

مقام های آمریکایی گفتند، این تمهیدات از بیم آن بوده است که بمب های جاسازی شده در لپ تاپ ها بدون این که در بازرسی های امنیتی گیر بیفتند، با این شیوه وارد کابین هواپیما شوند.

شرکت های هواپیمایی و کسانی که برای کارشان زیاد سفر هوایی بین المللی می روند نگران بودند این منع ورود لپ تاپ به فرودگاه های دیگر هم گسترش پیدا کند.

اما در تمهیدات امنیتی تازه اعلام شده خبری از آن منع لپ تاپ نیست؛ بلکه بازرسی ها در فرودگاه های 105 کشور افزایش یافته است.

به نقل از بی بی سی، دولت آمریکا به شرکت های هواپیمایی که به ایالات متحده پرواز دارند، 120 روز مهلت داده است که مقررات جدید را رعایت کنند وگرنه ممکن است آمریکا ورود هر گونه لوازم الکترونیکی مسافران به کابین هواپیما را ممنوع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تمهیدات امنیتی تازه آمریکا برای سفرهای هوایی خبری از منع لپ تاپ نیست

در تمهیدات امنیتی تازه آمریکا برای سفرهای هوایی خبری از منع لپ تاپ نیست