مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 05:552017-06-29اقتصادي

بررسی مسئولیت کیفری پزشکان در جراحی زیبایی


آیا به صرف مراجعه فرد به پزشک می توان گفت فرد بیمار است؟ آیا اقدامات پزشک صرفاً برای درمان بیماری انجام می گیرد؟ عمل پزشک موجب مباح شدن و عدم مسئولیت پزشک است یا وضعیت بیمار؟ - این پیمانه موضوعاتی همچون عقب نشینی شاخص کل بورس با بانک ملت، نخستین عرضه عمومی سهام وقف در جهان، آرامش نسبی بر بازار سکه، احتمال افت قیمت طلا به زیر 1200 دلار، لبنیات تا چند روز آینده گران می شود؟ ادامه رشد دلار و افت یورو در سومین روز تابستان، معافیت مالیاتی پتروشیمی ها با کاهش آلایندگی، بهبود تقاضای فولاد، محرک بهای سنگ آهن و نوسان نفت در کف 10 ماهه را در بر دارد.

شاید به نظر برسد که شرکت های خودروساز به دلیل برخورداری از حاشیه امن ناشی از انحصار این حوزه و نبود رقابت در بازار، دستشان برای تدوین شرایط و قیمت فروش و عرضه داخلی باز است؛ اما این در حالی است که در مقابل قوانین نیز برای حمایت از مصرف کننده موجود است که گاهی به علت ناآگاهی خریداران از جزییات حقوق خود در مقابل شرکت های خودروساز، از سر بی اطلاعی یا به دلیل برخی اجحاف ها متضرر می شوند.

انواع و اقسام شبهات در پیش فروش یک خودرو؛ ایران خودرو با قراردادی که به واسطه لغو برخی تحریم های هسته ای در پی انعقاد برجام با فرانسوی ها بست، پس از حدود بیست سال قصد دارد، محصولی را به تولید برساند که نمونه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسئولیت کیفری پزشکان در جراحی زیبایی

بررسی مسئولیت کیفری پزشکان در جراحی زیبایی