مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 00:102017-06-28سياسي

ذخیره سازی 25 میلیون اثرانگشت/ توسعه ثبت رسمی ضروری است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان این که سالانه 10 میلیون مکاتبه کاغذی درون سازمان انجام می شد، اعلام کرد: امروز با توجه به مکانیزه شدن اقدامات، - تمام تبادل اطلاعات درون فضای مجازی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد تویسرکانی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 یار انقلاب اسلامی، با بیان این که دستگاه قضایی نهادهای متعدد و زیرمجموعه های زیادی دارد، اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد یکی از نهادهایی است که از سال 1290 در کنار محاکم دادگستری ایجاد شده است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: امروز سازمان ثبت اسناد خدمات بسیار گسترده ای به مردم ارائه می دهد؛ به گونه ای که سال گذشته بالغ بر 68 میلیون و 650 هزار و 603 خدمت به مردم ارائه شد.

وی با بیان این که با توجه به قدمت بیش از صد ساله سازمان ثبت اسناد باید به سمت تحول اداری وارد می شدیم، گفت: در دستگاه قضایی با توجه به تاکیدات رییس قوه قضاییه، استفاده از فناوری و اصلاح فرایند را به صورت کلی و جزیی در دستور کار قرار دادیم و در دستگاه قضایی در حوزه دادرسی و ابلاغ الکترونیک اقدامات خوبی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در سازمان ثبت اسناد اقدامات گسترده ای انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 25 میلیون اثرانگشت/ توسعه ثبت رسمی ضروری است

ذخیره سازی 25 میلیون اثرانگشت/ توسعه ثبت رسمی ضروری است