مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 16:012017-06-28سياسي

تخصیص 2000 میلیارد تومان برای گسترش فعالیت های موشکی و سپاه قدس


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت که در طرح مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا اختصاص 1000 میلیارد تومان برای گسترش فعالیت های موشکی و 1000 میلیارد تومان برای مبارزه با تروریسم توسط نیروی قدس سپاه پاسداران پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کاظم جلالی با اشاره به طرح 17 ماده ای مجلس برای مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا اظهار کرد: در بخشی از این طرح در راستای حمایت از نیروهای مسلح، اختصاص 1000 میلیارد تومان برای گسترش فعالیت های موشکی جمهوری اسلامی و اختصاص 1000 میلیارد تومان به نیروی قدس سپاه پاسداران برای مبارزه با تروریسم پیش بینی شده است.

وی افزود: در این راستا همچنین وزارت دفاع موظف شده حداکثر ظرف یک ماه طرح عملیاتی افزایش توان دفاعی و بازدارندگی کشور در حوزه موشکی را تهیه و به شورای عالی امنیت ملی ارائه کند.

جلالی با بیان اینکه این طرح 17 ماده و 10 بخش دارد افزود: در بخش نخست دلایل ارائه طرح با توجه به رفتار مخاطره آمیز آمریکا در منطقه و سیاست های خصمانه این کشور بر ضد ایران آمده است.

در بخش دوم تعریف ها و در بخش سوم تدوین راهبرد و اینکه دولت موظف است هر شش ماه راهبرد جامعی برای مقابله با تهدیدهای آمریکا و اعمال تروریستی این کشور تدوین کند پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2000 میلیارد تومان برای گسترش فعالیت های موشکی و سپاه قدس

تخصیص 2000 میلیارد تومان برای گسترش فعالیت های موشکی و سپاه قدس