مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 14:462017-06-28حوادث

56 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان کشف شد


بیش از 56 کیلوگرم شیشه و تریاک در آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، ماموران نیروی انتظامی فرماندهی آذربایجان شرقی در راستای طرح مبارزه با تولید و توزیع مواد مخدر موفق به کشف و ضبط بیش از 56 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند و پنج متهم را نیز در ارتباط با این پرونده ها دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

کشف 1.

5 کیلوگرم شیشه در بناب فرمانده انتظامی شهرستان بناب ظهر چهارشنبه در همین خصوص به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان پس از دریافت خبر مبنی بر فعالیت یک باند سه نفره در امر توزیع مواد مخدر صنعتی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ رمضان الهوردیان در ادامه اظهار داشت: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی متوجه شدند که سرکرده باند با دو نفر دیگر جهت تهیه شیشه به یکی از شهرستان های جنوبی سفر کرده است و بر همین اساس پس از هماهنگی با مقام قضایی، خودروی آنها در برگشت در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف شد.

وی گفت : با توقیف خودرو، راننده و سرنشینان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند، با رها کردن خودرو به سمت مزارع کشاورزی متواری شدند که با اقدام به موقع پلیس دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها مقدار یک کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع شیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان کشف شد

56 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان کشف شد