مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 13:402017-06-28ورزشي

فراخوانی برای دریافت طرح ها و پروژه های مرتبط با حوزه ازدواج، جوانان و خانواده


معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی فراخوانی از فعالان اجتماعی دعوت کرد تا طرح ها و پروژه های خود در حوزه ازدواج و خانواده جوانان را ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از کلیه فعالان اجتماعی و اقتصادی که در زمینه ازدواج جوانان و تحکیم و تعالی خانواده های جوان سوابق و فعالیتهای موثری دارند دعوت کرد تا طرح و پیشنهادهای خود را در چارچوبی مشخص حداکثر تا 31 تیرماه جاری به دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان ارسال کنند.

اهداف طرح و پروژه های پیشنهادی شامل ارتقای توانمندی­های جوانان برای ازدواج و تحکیم و تعالی خانواده، پیشگیری از طلاق در خانواده ­های جوان، ایجاد اشتغال در ارائه خدمات و محصولات مرتبط با ازدواج برای جوانان فارغ­ التحصیل،ترویج و فرهنگسازی سنت حسنه ازدواج و شأن والای خانواده است.

همچنین در خصوص قالب طرح پیشنهاد می شود به صورت دوره ­ها و کارگاه­ های آموزشی، برنامه­ ها و فعالیت­های توانمندسازی جوانان برای ازدواج،برگزاری نمایشگاه و جشنواره ­های مرتبط،خدمات مرتبط با ازدواج و خانواده در فضای مجازی، آموزش و مشاوره ازدواج از طریق اپلیکیشن­های موبایل، استارتاپ­های مرتبط با ازدواج و خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای دریافت طرح ها و پروژه های مرتبط با حوزه ازدواج، جوانان و خانواده

فراخوانی برای دریافت طرح ها و پروژه های مرتبط با حوزه ازدواج، جوانان و خانواده