مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 12:552017-06-28اجتماعي

تخلفات رانندگان اتوبوس های بین شهری را به 110120 پیامک کنید


سامانه پایش هوشمند حمل و نقل عمومی (سپهتن) حدود 90 درصد محورهای مواصلاتی را پوشش می دهد و تمام اتوبوس های بین شهری نیز به این سامانه مجهز شده اند و بدین ترتیب پلیس آنها را به صورت آنلاین کنترل کرده و تخطی از مقررات را به راننده پیامک می کند.

- جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: سامانه پایش هوشمند حمل و نقل عمومی (سپهتن) حدود 90 درصد محورهای مواصلاتی را پوشش می دهد و تمام اتوبوس های بین شهری نیز به این سامانه مجهز شده اند و بدین ترتیب پلیس آنها را به صورت آنلاین کنترل کرده و تخطی از مقررات را به راننده پیامک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار امیری با اشاره به طرح ترافیک تابستانی، اظهارداشت: طرح ترافیک تابستانی امسال 3 ماه کامل یعنی از اول تیر ماه آغاز و تا ابتدای مهر ماه اجرا خواهد شد؛ تسهیل سفرهای تابستانی و عبور و مرور شهروندان، ارتقای ایمنی سفرها و جلوگیری از وقوع تخلفات و حوادث رانندگی از مهمترین اهداف این طرح به شمار می آید.

وی افزود: دو پیک جدی ترافیکی برای سفرهای تابستانی وجود دارد که اولی بعد از عید سعید فطر و دومی در دو هفته پایانی شهریور ماه است.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا یکی از مهمترین علل وقوع تصادفات تابستان را خستگی و خواب آلودگی عنوان و تاکید کرد: خستگی و خواب آلودگی رانندگان متوجه همه کشورهاست ولی این آمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات رانندگان اتوبوس های بین شهری را به 110120 پیامک کنید

تخلفات رانندگان اتوبوس های بین شهری را به 110120 پیامک کنید