مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 12:402017-06-28اجتماعي

ادارات ایلام روز چهارشنبه یک ساعت زودتر تعطیل می شوند


روابط عمومی استانداری ایلام در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به افزایش دما و موج گرمای بی سابقه هوا، ادارات و دستگاه های دولتی این استان در روز چهارشنبه هفتم تیر یک ساعت زودتر یعنی ساعت 14 و 30 دقیقه تعطیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی استانداری ایلام، این تصمیم توسط ستاد مدیریت بحران استان اتخاذ شده ولی شامل مراکز درمانی، خدماتی، امدادی و خدمات رسان نمی شود و فعالیت این دستگاه های همچون روال گذشته خواهد بود.

همچنین با توجه به گرمای بی سابقه هوا در شهرستان های مهران و دهلران، دستگاه های اجرایی، اداری و دولتی در این 2 شهرستان امروز چهارشنبه ساعت 13 به فعالیت خود پایان می دهند.

این تصمیم به دلیل ورود توده گرمایشی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و نیز حفظ سلامت کارکنان دستگاه های دولتی و مراجعه کنندگان اتخاذ شده است.

ستاد بحران استان ایلام نیز ضمن آماده باش به مراکز بهداشتی، درمانی، امدادی و اکیپ های عملیاتی دستگاه های خدمات رسان عضو ستاد از مدیران کل دستگاه های مربوطه و فرمانداران خواست به صورت مستمر اوضاع را بررسی و پایش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی ایلام، بر اساس مطالعه نقشه ها و الگوهای هواشناسی دمای هوای استان ایلام از روز سه شنبه (دیروز) تا آخر هفته نسبت به روزهای گذشته بین 6 تا هشت درجه سانتیگراد افزایش می یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات ایلام روز چهارشنبه یک ساعت زودتر تعطیل می شوند

ادارات ایلام روز چهارشنبه یک ساعت زودتر تعطیل می شوند