مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 12:112017-06-28سياسي

هفتِ تیرهایی که اگر ادامه داشت...


بدا به حال ما که تاریخ را آنگونه صیانت نکردیم تا پس از سی و چند سال خناسان به گونه ای ماجرا را تعریف کنند که گویی منافقین مظلومانند و کسانی که جامعه را از وجود منحوسشان پاک کردند جلاد و بدهکار و سنگ دل.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت "، اینجا گلزار شهدای بهشت زهرا قلب تپنده و همیشه زنده پایتخت هزار رنگ است.

و اینها نشان فرزندان ملتی هستند که برای حفظ اعتقادات و ارزش های شان بهای سنگینی دادند، بهایی که تنها با خون عزیزترین هایشان قابل پرداخت بود.

امروز هم هفتم تیر است روزی که شقی ترین فرزندان آدم عده ای از بزرگ مردان جمهوری اسلامی را در سال 60 به شهادت رساندند و و سردمدار آنها بهشتی ای بود که به فرموده پیر مرادش مظلوم زیست و مظلوم در خون خود غلتید تا گواهی دهد بر حقانیت راهی که در آن قدم گذاشته است.

اگر دهه شصت فرزندان انقلابی مکتب حضرت روح الله جان نثارانه جلوی منافقین نمی ایستادند حالا در ناامن ترین منطقه دنیا خاک ما جزو امن ترین سرزمین ها نبود.

همان فرزندانی که به دور از سیاست و سیاست بازی و مصلحت اندیشی مقابل تفکر منافقانه مجاهدین خلق ایستادند و بدا به حال ما که تاریخ را آنگونه صیانت نکردیم تا پس از سی و چند سال خناسان به گونه ای ماجرا را تعریف کنند که گویی منافقین مظلومانند و کسانی که جامعه را از وجود منحوسشان پاک کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتِ تیرهایی که اگر ادامه داشت...

هفتِ تیرهایی که اگر ادامه داشت...