مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 11:152017-06-28سياسي

جشنواره کتابخوانی رضوی تقویم فرهنگی کشور تلقی می شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی تقویم فرهنگی کشور تلقی می شود، خواستار برگزاری جلسه ویژه با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه استان و اهتمام مسئولان جهت تکمیل و تجهیز سالن همایش کتابخانه مرکزی اردبیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر نصیری در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان با اشاره به اهمیت کتابخانه مرکزی اردبیل در توسعه فرهنگی استان، تکمیل و راه اندازی سالن همایش این کتابخانه را دارای اهمیت دانست و گفت: در صورت افتتاح این پروژه مهم فرهنگی، کمبودهای موجود در خصوص سالن های بزرگ اجتماعات برای برگزاری همایش های استانی و کشوری، تا حدودی برطرف خواهد شد.

وی جشنواره کتابخوانی رضوی را در تقویم فرهنگی کشور، مهم تلقی کرده و افزود: همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در برگزاری این جشنواره باعث هم افزایی و تجمیع پتانسیل دستگاههای فرهنگی و اجرایی در جهت برگزاری احسن یک رویداد فرهنگی شده است.

نصیری در بخش دیگری از سخنان خود، نامگذاری کتابخانه های عمومی جدیدالاحداث استان به نام مشاهیر بومی را مورد تأکید قرار داده و تصریح کرد: این نامگذاری باعث معرفی هرچه بیشتر مفاخر استان به نسل جدید و ماندگاری نام و یاد بزرگان عرصه های مختلف علمی، ادبی، هنری و فرهنگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره کتابخوانی رضوی تقویم فرهنگی کشور تلقی می شود

جشنواره کتابخوانی رضوی تقویم فرهنگی کشور تلقی می شود