مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 10:212017-06-28سياسي

نماینده تهران در مجلس: بانک مرکزی در ارزیابی مؤسسات مالی دقت لازم را نکرده است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد بانک مرکزی مبنی بر اینکه در ارزیابی از دارایی مؤسسات مالی دقت لازم صورت نگرفته گفت: - بانک مرکزی اطمینان داده که اصل سرمایه سپرده گذاران به آن ها بازگردانده می شود.

محمود صادقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران به مشکلات عدیده برخی از مؤسسات مالی کشور و سرگردانی مشتریان و سرمایه گذاران آن ها اشاره و اظهار کرد: مشکلات موجود در مؤسسات مالی و اعتباری مباحث ریشه داری است که بعضی از آن ها ریشه در بیش از یک دهه دارند.

وی با بیان اینکه برخی از این مؤسسات مالی درگذشته تنها یک تعاونی بودند، افزود: بانک مرکزی چه درگذشته و چه در شرایط فعلی نظارت دقیق را بر روی مؤسسات مالی و اعتباری اعمال نکرده است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات و ری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با نگاه کردن به تابلوهای سر درب بانک ها و جلب توجه کردن عبارت تحت نظارت بانک مرکزی به بانک ها اعتماد می کنند، گفت: مردم با اعتماد به بانک مرکزی سرمایه گذاری و سپرده گذاری می کنند.

عضو مجمع نمایندگان تهران با اذعان به اینکه متأسفانه نظارت کافی نسبت به مؤسسات مالی و اعتباری نشده است، بیان کرد: بانک کاسپین ابتدا یک تعاونی بوده، بعد طی چندین مراحل به فرشتگان، آرمان و نهایتاً کاسپین تبدیل شد که این تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تهران در مجلس: بانک مرکزی در ارزیابی مؤسسات مالی دقت لازم را نکرده است

نماینده تهران در مجلس: بانک مرکزی در ارزیابی مؤسسات مالی دقت لازم را نکرده است