مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 09:352017-06-28فرهنگي

سریال‎های تلویزیونی ماه رمضان و دلسردی مخاطبان


تغییر عجیب و غیرمنتظره در پایان سریال «زیر پای مادر» که به نظر می رسد ناشی از تصمیم های سلیقه ای مدیران از پشت میزهایشان باشد به عنوان یک نمونه از نمونه های فراوان تصمیم های نادرست، - تغییر عجیب و غیرمنتظره در پایان سریال زیر پای مادر که به نظر می رسد ناشی از تصمیم های سلیقه ای مدیران از پشت میزهایشان باشد به عنوان یک نمونه از نمونه های فراوان تصمیم های نادرست، چیزی جز دلسردی برای مخاطبان و همراهان همیشگی صداوسیما به همراه ندارد.

عصرایران - ماه رمضان 96 صدا و سیما مانند سال های قبل سریال های متفاوتی برای مخاطبان رسانه ملی تدارک دیده بود.

اگر چه از سریال های کمدی خبری نبود و دیگر نامی از رضا عطاران (که می تواند برگ برنده تلویزیون باشد) و پایتخت سیروس مقدم به میان نیامد، اما صدا و سیما با محوریت دو سریال نفس در شبکه سه و سریال زیر پای مادر در شبکه اول تصمیم داشت مخاطبان خود را در شب های رمضان سرگرم کند.

اگر از شبکه "آی فیلم" و استقبال نسبی مخاطبان از پخش سریال های تکراری و گاها خاطره انگیز آن بگذریم، صدا و سیما ماه رمضان 96 نتوانست انتظار مخاطبان وفادار خود را برآورده کند.

سریال نفس که با موضوع زندگی یک جوان که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود در شبکه سه تولید و پخش شد، نتوانست انتظار مخاطبان را برآورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال‎های تلویزیونی ماه رمضان و دلسردی مخاطبان

سریال‎های تلویزیونی ماه رمضان و دلسردی مخاطبان