مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 02:212017-06-27سياسي

یادداشت/ حسن کربلایی یادی از شهدای ترور


مثلث اتحاد شوم منافقین، ملی گراها و مارکسیست ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 سه سال نبرد ایدئولوژیک با مرزبانان اسلام و قرآن در ایران کردند.

- مناظرات و مشاجرات بپا نموده و وقتی دیدند از نظر منطق و عقلانیت کم آوردند دست به ماشه و اسلحه بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " حسن کربلایی در سرمقاله روزنامه رسالت نوشت: مردم چشمم به خون آغشته شد در کجا این ظلم بر انسان کنند سال 1360 سال خونینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

17 هزار نفر از هموطنان مظلوم ما بی هیچ گناهی توسط یک باند تبهکار، فاسد، فاسق، مخوف و منحرف سیاسی وابسته به استکبار جهانی با پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس به شهادت رسیدند.

در میان کسانی که مظلومانه در خون خود غلطیدند از عالم عارف و متقی گرفته تا سیاست مدار برجسته و مردم عادی کوچه و بازار دیده می شود.

روز 6 تیر 1360 خبر رسید حضرت آیت الله خامنه ای نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نماینده فرمانده کل قوا در شورای عالی دفاع در منبر و محراب مسجد به خون خود غلطید و هدف توطئه تروریستی منافقین قرار گرفت و به فاصله کوتاهی در کمتر از یک روز، 72 تن از یاران صدیق امام راحل و امت که در راس آنها شهید مظلوم حضرت آیت الله بهشتی بود در حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسن کربلایی یادی از شهدای ترور

یادداشت/ حسن کربلایی یادی از شهدای ترور