مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 23:512017-06-27ورزشي

والیبال قهرمانی جوانان جهان - چک برنامه روز دوم از مرحله دوم/ ایران - چین؛ ساعت 15


مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان امروز (چهارشنبه) با هشت دیدار در جمهوری چک پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی "، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان که از دوم تیرماه با حضور 16 تیم در شهرهای چسکه بوجویتسه و برنو جمهوری چک آغاز شده است، فردا چهارشنبه با هشت دیدار دیگر پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که در دور مقدماتی سه پیروزی متوالی مقابل تیم های ایتالیا، اوکراین و آرژانتین به دست آورد و در نخستین بازی مرحله دوم مغلوب کوبا شد، روز چهارشنبه به مصاف چین می رود.

برنامه دیدارهای روز چهارشنبه این رقابت ها به وقت تهران به شرح زیر است: * هشت تیم برتر که در شهر برنو برای مقام های اول تا هشتم مسابقه می دهند: ساعت 15: ایران چین ساعت 17 و 30 دقیقه: برزیل آرژانتین ساعت 20: لهستان کوبا ساعت 22 و 30 دقیقه: روسیه کانادا * هشت تیمی که در شهر چسکه بوجویتسه برای رتبه های نهم تا شانزدهم مسابقه می دهند: ساعت 15: ایتالیا مصر ساعت 17 و 30 دقیقه: ژاپن اوکراین ساعت 20: آمریکا جمهوری چک ساعت 22 و 30 دقیقه: ترکیه مراکش انتهای پیام/ http://fna.

ir/2OMD60 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال قهرمانی جوانان جهان - چک برنامه روز دوم از مرحله دوم/ ایران - چین؛ ساعت 15

والیبال قهرمانی جوانان جهان - چک برنامه روز دوم از مرحله دوم/ ایران - چین؛ ساعت 15