مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 23:002017-06-27سياسي

اذعان نیکی هیلی به پایبندی ایران به برجام


سفیر آمریکا در سازمان ملل در جلسه ی استماع کمیته ی تخصیص بودجه ی کنگره اذعان کرد که ایران به برنامه ی جامع اقدام مشترک(برجام) پایبند مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واشنگتن اگزمینر نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در جلسه استماع کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان آمریکا گفت ما علاقمند به تحریم ایران هستیم و همچنان این مسئله را به صراحت و با صدای بلند اعلام خواهیم کرد و البته بله، روسیه نیز آن را وتو خواهد کرد.

رییس این کمیته (راجرز) از نیکی هیلی پرسید: در سال دوهزارو پانزده، شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه 2231 را تصویب کرد و از ایران خواست که هیچ گونه اقدامی در ارتباط با موشک های بالستیک که برای داشتن قابلیت حمل کلاهک های هسته ای طراحی شده باشد، انجام ندهد، از جمله پرتاب هایی که از آنها از فناوری موشک های بالستیک استفاده شود.

ایران با نادیده گرفتن این قطعنامه همچنان اقدام به آزمایش موشک های بالستیک می کند، تازه ترین مورد آن ژانویه گذشته بوده است.

دولت آمریکا چه اقدامی می کند تا جامعه بین المللی را متقاعد کند که به ایران فشار وارد کنند تا برنامه موشک بالستیک خود را کنار بگذارد و از تعهدات خود پیروی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان نیکی هیلی به پایبندی ایران به برجام

اذعان نیکی هیلی به پایبندی ایران به برجام