مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 14:362017-06-27سياسي

افرادی با تغییر در اساسنامه پیام نور قصد محدود کردن این دانشگاه را دارند


جمعی از دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور طی بیانیه ای اعلام داشتند: این دانشگاه در برهه ای از زمان، فشار داوطلبان ورود به آموزش عالی را از دوش وزارت علوم برداشت و اعضای هیات ‏علمی و کارمندان آن با ایثار و فداکاری، - زحمات طاقت فرسایی متحمّل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان، دانش آموختگان، کارمندان، اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در جهت لغو تغییر اساسنامه بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرّحمن الرّحیم جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم دانشگاه پیام نور به عنوان مولود انقلاب شکوهمند اسلامی و در جایگاه یکی از نهادهای آموزش عالی ایران، خدمات شایسته ای در امور ‏آموزشی پژوهشی و فرهنگی در اقصی نقاط میهن اسلامی ارائه داده است.

این دانشگاه از یک سو نقش به سزایی در "توسعه عدالت آموزشی" ‏در نقاط محروم داشته و از سوی دیگر با توزیع مراکز دانشگاهی آن در همه نقاط کشور در "تحکیم فرهنگ بومی" و جلوگیری از ‏‏"مهاجرت" ساکنان شهرهای کوچک به کلانشهرها، گامهای مهمی در "توسعه متوازنِ" اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور برداشته است‎.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی با تغییر در اساسنامه پیام نور قصد محدود کردن این دانشگاه را دارند

افرادی با تغییر در اساسنامه پیام نور قصد محدود کردن این دانشگاه را دارند