مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 12:512017-06-27اقتصادي

وقت آن است ایران و آلمان همکاری های اقتصادی خود را ارتقاء دهند


به گفته وزیر خارجه اکنون وقت آن است که ایران و آلمان همکاری های اقتصادی خود را ارتقاء دهند و طبیعتا همکاری های بانکی یکی از راه ها و زمینه ساز گسترش روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که در آلمان حضور دارد، صبح امروز به وقت محلی با خانم بریگیت زیپراس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر اقتصاد آلمان با اشاره به مناسبات دیرینه ایران و آلمان و حجم روابط 3 میلیارد دلاری بین دو کشور اظهار داشت: روابط دو کشور در سطح کاملا خوبی قرار دارد و آلمانی های زیادی سالانه از ایران بازدید می کنند و هنگامی که تبادلات مردمی زیاد و روبط ملت ها به خوبی برقرار باشد طبیعتا روابط اقتصادی هم بهتر خواهد بود.

وی همچنین خواستار توسعه هر چه بیشتر روابط اقتصادی بین دو کشور شد و افزود: بیمه صادرات آلمان موسوم به "هرمس" علاقمند به تضمین پروژه های سرمایه گذاری در ایران و بویژه در بخشهایی همچون انرژی و برق است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بانک ها در تامین پروژه های اقتصادی نیز گفت: آلمان در صدد تقویت روابط بانکی با ایران است.

وی همچنین اظهار داشت: آلمان علاقمند به افزایش روابط خود با ایران در تمامی سطوح سیاسی و اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقت آن است ایران و آلمان همکاری های اقتصادی خود را ارتقاء دهند

وقت آن است ایران و آلمان همکاری های اقتصادی خود را ارتقاء دهند