مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 12:352017-06-27سياسي

باید از فرصت ایجاد اتحاد بعد از حمله موشکی سپاه به بهترین نحو استفاده کرد


یک عضو فراکسیون امید با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام به وجود آمده بین آحاد مردم و سلایق و گروه های مختلف بعد ازحمله موشکی موفقیت آمیز سپاه گفت: - همه جناح ها وگروه ها با سلایق مختلف سیاسی بدانند دشمن در انتظار ایجاد اختلاف بین مردم است تا از این شکاف استفاده کند.

شهروز برزگر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اینکه اقلیتی از هر جناح بخواهد حاکمیت کشور را به بازیچه گرفته و مخل اتحاد و انسجام شود، پذیرفتنی نیست؛ باید همه تلاش ها درجهت ایجاد وحدت و انسجام به کار گرفته شود به خصوص اینکه این وحدت بعد از حمله موشکی سپاه نمود بیشتری پیدا کرد.

وی حمایت و تحسین همه اقشار مردم با هر سلیقه ای از حمله موشکی سپاه را نشان دهنده موافقت مردم با این اقدام دانست و گفت: در چنین شرایطی باید از حرف ها و حدیث هایی که دشمنان قسم خورده آن را دنبال می کنند، دوری کرد.

دشمنان ما از خارج از کشور با تفرقه افکنی مطالبی را مطرح می کنند که متاسفانه برخی بدون آگاهی آن را تکرار می نمایند که این رویه درست نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه مردم فارغ از هر گرایشی هیچگونه تهدید و تعرضی را به حکومت نمی پذیرند، گفت: این اتحاد و یک صدایی برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران به معنای دفاع از جمهوریت، اسلامیت و تمامیت ارضی کشور است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از فرصت ایجاد اتحاد بعد از حمله موشکی سپاه به بهترین نحو استفاده کرد

باید از فرصت ایجاد اتحاد بعد از حمله موشکی سپاه به بهترین نحو استفاده کرد