مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 11:402017-06-27اقتصادي

اختصاص 800میلیارد تومان به طرح های آبرسان شهرستان چابهار


فرماندار چابهار با اشاره به سفر اخیر وزیر نیرو و رییس سازمان برنامه ریزی کشور به استان گفت: در این سفر 800میلیارد تومان به طرح های آبرسانی شهرستان چابهار اختصاص یافت.

- فرماندار چابهار با اشاره به سفر اخیر وزیر نیرو و رییس سازمان برنامه ریزی کشور به استان گفت: در این سفر 800میلیارد تومان به طرح های آبرسانی شهرستان چابهار اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا- ایوب درویشی با اشاره به ظرفیت بالای چابهار برای حضور در عرصه ملی وبین المللی، بستر سرمایه گذاری را امنیت دانست و گفت: گروه های تروریستی به عنوان دشمنان وحدت و پیشرفت منطقه قلمداد می شوند چراکه کسانی که جلیقه انفجاری به خود می بندند کشتن شیعه و سنی برایشان فرقی ندارد.

وی برگزاری مسابقات کشتی بین المللی نوجوانان، جام یادگار امام (ره)، در چابهار را نشانه ای از آرامش و امنیت بالای منطقه دانست و افزود: برگزاری این مسابقات نشانه ظرفیت های بالای چابهار برای پذیرفتن رویدادهای بین المللی است فرماندار چابهار خاطرنشان کرد: سال گذشته 97 میلیاردتومان از محل اعتبارات استانی به شهرستان چابهار اختصاص یافته که در سال جاری چند ده برابر آن از منابع ملی اختصاص خواهد یافت.

وی تاکید کرد: در سفر وزیر نیرو به استان، 1600 میلیار تومان به بخش آب استان اختصاص یافت که 50 درصد آن به طرح های شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 800میلیارد تومان به طرح های آبرسان شهرستان چابهار

اختصاص 800میلیارد تومان به طرح های آبرسان شهرستان چابهار