مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 11:202017-06-27اقتصادي

ارائه خدمات 90 روزه به عشایر استان تهران/واکسیناسیون 75 هزار رأس دام عشایری


مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به کوچ 500 خانوار عشایر مقیم و میهمان به مناطق ییلاقی دماوند، لار و پلور افزود: جامعه عشایری در حال حاضر 35 درصد از محصولات صنایع دستی با کیفیت کشور را تولید می کنند.

- سیروس نصیری در گفت وگو با ایسنا، گفت: عشایر مستقر در مناطق ییلاقی تار، پلور و لار که از شهرستانهای پاکدشت، ایوانکی، ورامین، کرج، گرمسار، مهدیشهر سمنان هستند، متشکل از 250 خانوار عشایر مقیم و 250 خانوار عشایر میهمان بوده که کوچ خود را از 19 خرداد ماه آغاز کردند.

وی در مورد شرایط زندگی عشایر در مناطق ییلاقی گفت: عشایر به مدت 90 روز در مراتع ییلاقی و 90 روز در مراتع میانوند در جنوب دماوند حضور خواهند داشت که این کوچ تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: آبرسانی توسط 180 تانکر، توزیع سوخت فسیلی به 257 خانوار، بهسازی چشمه و 1500 متر خط انتقال، ایجاد 11 حمام خورشیدی، اعطای وام 10 میلیون تومانی به 14 نفر، 700 رأس دام پردازش شده و بیش از هشت تن افزایش گوشت قرمز از جمله اقدامات ما در این حوزه می باشد.

مرمت و نگهداری راه های عشایری، مرمت شبکه های آب شرب عشایر، احداث مخزن، روشنایی معابر، تشکیل صندوق خرد زنان عشایر و ایجاد فروشگاه های ثابت و سیار در ییلاق عشایر یکی از خدمات امور عشایر شهرستان است که مواد غذایی مانند آرد، خواربار، چای، قند، شکر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات 90 روزه به عشایر استان تهران/واکسیناسیون 75 هزار رأس دام عشایری

ارائه خدمات 90 روزه به عشایر استان تهران/واکسیناسیون 75 هزار رأس دام عشایری