مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 11:102017-06-27بين الملل

آمریکا رهبر یکی از گروه های شبه نظامی کشمیر را در لیست تروریستی قرار داد


وزارت امور خارجه آمریکا سید صلاح الدین، یکی از رهبران بلندپایه گروه شبه نظامی "حزب المجاهدین" کشمیر را در فهرست تحریم ها و همچنین فهرست تروریستی خود قرار دارد.

- وزارت امور خارجه آمریکا سید صلاح الدین، یکی از رهبران بلندپایه گروه شبه نظامی "حزب المجاهدین" کشمیر را در فهرست تحریم ها و همچنین فهرست تروریستی خود قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا اکنون صلاح الدین را که مشهور به محمد یوسف شاه است به عنوان تروریست ویژه جهانی می شناسد.

بنا به گفته مقام های آمریکایی و هندی، صلاح الدین در ماه سپتامبر وعده داده بود "مانع هرگونه حل و فصل صلح آمیز درگیری های کشمیر خواهد شد و بمب گذاران انتحاری بیشتری به خدمت گرفته و این دره را تبدیل به قبرستان نیروهای هندی خواهد کرد.

" در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: تحریم های تعیین شده علیه اشخاص خارجی که اعمال تروریستی مرتکب شده یا پتانسیل بالایی برای این اعمال دارند و امنیت ملی آمریکا یا اتباع آمریکایی را تهدید می کنند و یا سیاست خارجه یا اقتصاد آمریکا را تهدید می کند، اعمال می شود.

گروه حزب المجاهدین یکی از گروه های شبه نظامی کشمیر است که چندین دهه است با نیروهای هندی در این منطقه به نفع استقلال یا پیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا رهبر یکی از گروه های شبه نظامی کشمیر را در لیست تروریستی قرار داد

آمریکا رهبر یکی از گروه های شبه نظامی کشمیر را در لیست تروریستی قرار داد