مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 10:562017-06-27بين الملل

وکلای دولت ترامپ خواستار مصادره اموال بنیاد علوی شدند


وکلای دولت آمریکا روز دوشنبه از اعضای هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به پرونده «بنیاد علوی» خواستند ساختمان این موسسه غیرانتفاعی مستقر در منطقه «منهتن» نیویورک و سایر مستغلات آن را مصادره کند.

- وکلای دولت آمریکا روز دوشنبه از اعضای هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به پرونده بنیاد علوی خواستند ساختمان این موسسه غیرانتفاعی مستقر در منطقه منهتن نیویورک و سایر مستغلات آن را مصادره کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ وکلای دولت دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا روز دوشنبه از اعضای هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به پرونده بنیاد علوی خواستند ساختمان این موسسه غیرانتفاعی مستقر در منطقه منهتن نیویورک و سایر مستغلات آن را مصادره کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، در جلسه نهایی دادگاه بررسی این پرونده در دادگاه فدرال منهتن که از یک ماه پیش آغاز شده، مایکل لورد ، دستیار دادستان فدرال خطاب به اعضای هیئت منصفه دادگاه مدعی شد که بنیاد علوی با حکومت ایران ارتباط دارد و به این دلیل قوانین تحریم های واشنگتن علیه تهران را نقض کرده است.

لورد مدعی شد که بنیاد علوی به عنوان مالک عمده این برج 36 طبقه از ارتباطات مالک کوچکتر یعنی شرکت آسا با بانک ملی ایران مطلع بوده و تلاش کرده است این موضوع را مخفی نگاه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکلای دولت ترامپ خواستار مصادره اموال بنیاد علوی شدند

وکلای دولت ترامپ خواستار مصادره اموال بنیاد علوی شدند