مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 10:102017-06-27سياسي

فرمانده کل سپاه: فعلا برای حفظ وحدت سکوت می کنیم


فرمانده کل سپاه با بیان اینکه صاحب تفنگ که سهل است، ما صاحب موشک های دشمن شکن هستیم و آن ها را علیه دشمنان و برای حفاظت از نظام، مردم و امنیت ایران اسلامی به کار می گیریم ، اظهار کرد:دولتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جلسه شورای راهبردی سازندگی سپاه در سخنانی اظهار کرد: ما خود را مأمور به حفاظت از انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن می دانیم و معتقدیم تلاش برای قطع وابستگی معیشت مردم و اقتصاد کشور، از مصادیق اصلی این حفاظت و حراست است.

وی با اشاره به برخی انتقادها و اظهارنظرها پیرامون فعالیت های سپاه در حوزه سازندگی با تاکید بر اینکه سپاه هرگز متقاضی کار اقتصادی نبوده است، عنوان کرد: ما به درخواست دولت ها و با اصرار آن ها و بدون اینکه حتی دولت، به بسیاری از تعهدات خود در قبال سپاه عمل کنند، وارد عرصه سازندگی شدیم.

جعفری با بیان اینکه سپاه فعالیت اقتصادی و انتفاعی نمی کند، فعالیت های ما در عرصه محرومیت زدایی، سازندگی و خنثی سازی راهبردهای دشمن برای فشار اقتصادی به کشور است ، افزود: نمی شود که آقایان کارهای سخت را با کمترین منافع به سپاه واگذار کنند و به پروژه هایی که سپاه می سازد افتخار کنند، اما در مقابل و در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: فعلا برای حفظ وحدت سکوت می کنیم

فرمانده کل سپاه: فعلا برای حفظ وحدت سکوت می کنیم