مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 09:502017-06-27فناوري

ناگفته هایی از پنجمین دروازه بین الملل اینترنت


دروازه بین الملل اینترنت خوزستان وظیفه توزیع متوازن پهنای باند اینترنت در استان های غربی و جنوبی کشور را برعهده دارد و می تواند باعث افزایش ترانزیت ارتباطات منطقه از طریق ایران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایجاد و توسعه مراکز متعدد تبادل ترافیک داده ملی با هدف بهبود گردش اطلاعات در داخل کشور صورت می گیرد تا در صورت اختلال احتمالی در یک مرکز، سایر مراکز به فعالیت خود ادامه داده و در عین حال، قطع ارتباطات بین المللی مشکلی در شبکه داخلی کشور ایجاد نکند.

همچنین با راه اندازی گیت وی بین الملل شاهد ارتقای کیفیت و کمیت پهنای باند اینترنت خواهیم بود که از طریق توزیع پهنای باند بر اساس تعداد جمعیت اتفاق می افتد.

شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 95 موفق به راه اندازی مراکز تبادل ترافیک داده ملی در شهرهای تهران، تبریز، شیراز، مشهد و قم شد که شمار زیادی از تولیدکنندگان محتوا توانستند از مزایای حضور در این بستر بهره برده و کاربران خود را در کوتاهترین زمان ممکن به چند برابر ارتقا دهند.

ششمین مرکز تبادل ترافیک داده ملی نیز خرداد ماه سال جاری در شهر اهواز به بهره برداری رسید تا فرصتی برای توسعه کسب و کار نیروهای خلاق بومی این منطقه و شرکت های دانش بنیان ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از پنجمین دروازه بین الملل اینترنت

ناگفته هایی از پنجمین دروازه بین الملل اینترنت